سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرگاه [بذر] دوستی رویید، کمک رساندن به یکدیگر و پشتیبانی از یکدیگر، واجب می گردد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 26

   صهیونیسم جهانی با تسلط بر کمپانی های فیلم سازی و شبکه های تلویزیونی و تمامی ابزار های تبلیغاتی راه تعقل را بر مردم جهان بسته است وبا در اختیار      ر

 

 

صهیونیسم جهانی با تسلط بر کمپانی های فیلم سازی و شبکه های تلویزیونی و تمامی ابزار های تبلیغاتی راه تعقل را بر مردم جهان بسته است وبا در اختیار قرار دادن تمام امکانات و سرمایه های مادی( که البته این سرمایه در برابر پولی که از جهان استثمار می کنند و با قدمت طولانی برخی از این کشورها رقمی محسوب نمی شود.)و از طرفی فراهم آوردن تمام امکانات شهوت رانی فرصتی برای عقل و شعور افراد باقی نگذاشته اند.

جوانی که تمام سرمایه های جوانی اش در کاباره های کذایی گذشته دیگر زمانی برای اندیشیدن به خود هم ندارد چه برسد به مردم جهان!!!و اینکه کشور و دولتش چه بلایی بر سر مردم خود و جهان می آورند.

اسلام مسکرات و هرچیز که عقل انسان را ضایع کند حرام شمرده است.تا حدی که از فرد مست تا 40روز عبادتی پذیرفته نیست چرا که او کاری را نفهمیده انجام داده است...

چه کسی از این مردم مستضعف تر است؟؟؟به راستی معنای مستضعف چیست؟؟

مثلا تا کنون به این فکر کرده اید که بعد از واقعه ی 11سپتامر هیچ کس از مردم آمریکا و غرب نپرسید از آنهمه یهودی شاغل در برج های دوقلو چرا حتی 1 نفر زخمی هم نشد؟؟چرا هیچ کس نپرسید چطور آن روز تمام یهودیان باهم به مرخصی رفته بودند؟؟

آنقدر تبلیغ شد که تمام این سوالات در لوای اسلام ستیزی گم شد.این حرفها را بسیاری از مردم بزرگ ایران نمی فهمند به همین خاطر به غرب و تمام مظاهرش می خندند!!چرا که اینجا با کوچکترین واقعه ای مردم فراغت بال دارند تا فکر کنند بفهمند و نظر دهند.و حتی این عقیده را به گوش مسئولین برسانند و آنها نیز خود را ملزم به اجرای درخواست مردم می دانند.

ولی هنوز بعد مدتها کسی از دولت نئوصهیونیستی آمریکا نپرسیده که در کشوری که بیشترین مردم سنگین ترین مالیات ها را برای امنیت می دهند و بالاترین تعداد پلیس و نیروی حفاظتی را در دنیا دارد چگونه به طور هم زمان بمب از پایین و برخورد هواپیما از بالا موجب انفجار خنده دار برج دو قلو می شود...حالا معنای مستضعف را متوجه می شوید؟مستضعف یعنی کسی که وقتی جنازه ی فرزندش را به او می دهند تازه می پرسد:به چه دلیل؟؟

  به هر حال تبلیغات در تغییر گرایش های افراد بی اثر نیست.وقتی موردی بارها عنوان شده و بعد در فاصله ی زمانی طولانی در پوشش تبلیغات و تکرار قرار می گیرد در خود اگاه فرد اثر گذار و پایدار خواهد شد و آنگاه فرصت تفکر و علت یابی را از او خواهد گرفت. به عبارت دیگر  مسخ شدگی با تبلیغات یعنی نوعی احمق پروری که سوال نکرده نه تنها بپذیرد بلکه مطیع بی چون و چرای آن عقیده و فکر شود.و این برنامه ی اصلی صهیونیسم جهانی است...!!

بعد اسلام ستیزی صهیونیزم به علت ترس آنها از اسلام و بویژه بیداری مسلمین از مواردی است که بسیار مورد توجه و برنامه ریزی آنهاست تا حداقل فرصت فکر به اسلام را هم از مردم خود بگیرند.


 نوشته شده توسط کانون فرهنگی ایرانیان آزاد در دوشنبه 87/6/25 و ساعت 7:35 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

ایرانیان آزاد
کانون فرهنگی ایرانیان آزاد
هدف:اطلاع رسانی به جهانیان در مورد ایران بون سانسور رسانه های غرب

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 4148
جستجو در صفحه

خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو